Kajakkurs

Förra veckan genomförde jag första gången kajakkurs i paddelpasset nivå 1 med 6 deltagare. Det gick bra och jag och dem var nöjda :-)
 
Min kamera plockade jag som vanligt med, men väl ute på sjön såg jag att det var fukt i den. Toligen från paddlingen dagen innan. Men den är ju vattentät....?? Den har legat och torkat och får följa med på kvällens paddling idag. 
 
Bilder från kajakkursen med fuktig lins:
 
Jobbets paket från Outlife har fortfarande inte kommit med roliga kajakprylar och inte heller min paddeljacka från Kanuk. Men däremot har min sovsäck som väger 535 gram kommit. Verkar tunn, undrar om jag kommer frysa ihjäl på fjället....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0