Helgen i stoort!

Lördagen hade jag praktik i Sörsjön även denna vecka. Kul var det, trivs =)  Jag har lovat mig att får praktiken mig att må bra så är det värt resorna. Lika så med vandringen. Jag ska satsa på "må bra" aktiviteter i höst/vinter.



Blev några timmars fix med bilen också! så fin så =)


Söndagen stack Danne och jag ut och vandra i det fina höstvädret. Parkera bilen vid Askersund och gick mot Fagerö och tillbaka. Det tog ganska exakt 6 timmar (10 min fika rast, och några få kortare pauser). Känns i fötterna och bena efteråt! Men fint var det och skönt var det att ta av sig skorna när vi kom hem! =) Ska se till att få komma ut på heldags vandringar mera. Nästa etapp är redan planerad!





en gigantisk tall!



Känns skönt att nästa helg är färdig planerad. Klättring inomhus en dag i Sthlm och praktik den andra =)
Livet rullar på och jag följer glatt med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0