Grundvecka nästa

Nästa veckan är vi ute med utbildningen i skogen. Ska bli skönt att få komma ut. Känner mig alltid så lat då, äter för många gånger om dagen än vad jag är van vid sen så är det ingen krävande ansträngning. Men men, skönt ska det bli. Tok letar efter en bok att ta med mig som inte är fakta, den om K2 lästes ut för fort.

Jag är orolig ifall jag fryser på nätterna. Skulle behöva köpa mig en ordentlig vinter sovsäck...men det får vänta^^ istället blev det en varm underställs del.

Kör på min vanliga trend att packa kvällen innan vi ska ge oss iväg. Eller om man skulle börja idag, kommer bli mycket att göra imorgon.


Var uppe på skolans höghöjds idag och förberedde den. Så underbart skönt att bara sitta där, ha full koll på allt nedanför men ingen på en själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0