Kajaking + praktik i höjden

Som skrivet var vi i St Annas skärgård och paddla med utbildningen i veckan. Toppen väder och för övrigt jätte skönt! Och inte frös jag alls i tältet, tvärtom! =)  Trivs som bara den ute! tyvär så kommer en vinter så jag och vi i skolan inte kommer vara ute på samma sätt...fyra väggarna...
Skadade axeln också...


hemma på skolan igen.

Lördagen åkte jag till Norrköping, köpte en fleece tröja (varm och skön) och en vintermössa. var för mycket folk så det gick väldans fort!  Kunde inte göra så mycket mera för axeln.

På söndagen hade jag min första kort praktik i Sörsjöns Äventyrspark med 11 höghöjdsbanor i olika grader. 2 grupper kom och ett par. Underbart kul att vara i höjden. På barngruppen fick man hjälpa till i höjden. Sen testa jag några andra banor så länge axeln funkade. Blev en svart på 20 meter upp i luften! har lärt mig att gilla, nästan älska linbanor- tänk att bara kasta sig ut i ingenting och sen bli fångad =)
Ska dit nästa helg igen. Jag tror jag kommer att trivas!

Borde ta bilder från banorna, mycket varation var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0