Paddeli, paddeli, paddel

Ny design kanske i ser? Tok bra lång tid att fixa med storlekar, så det stämmer någolunda.

Studera hemma idag. Ställde klockan som vanligt. Såg att det var fint väder, så gick ut för att ta några bilder på Hjalle- måste få några bra på han, så gammal som han är... =( Men får njuta av den tiden som finns. Han har ett jätte fint psyke.


Snart ska Daniel och jag ut och paddla lite. Ska bli jädrans skönt att få komma ut- ska inte vara under vatten denna gång, börjar bli tok kallt!
Imorgon ger vi oss iväg i skolan till St Anna, Tyreslöt tills på fredag. Försöker att peppa för det, konstigt nog vill jag bara ligga hemma... men det kanske blir bättre efter jag kommit ut idag? Jag vet ju att jag tycker det är kul.  Fint väder hoppas jag det blir.

Ikväll hade jag planerat att rulla lite med inlinesen. Träningsverk efter sist i magen (!) Vet inte om jag ska tricksa lite, gjorde det i förgår. Asfalt gör ont att falla på!







Passar på att ladda upp ett skit snyggt paddelblad som man bara kan drömma om:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0