så mycket tankar

Ibland undrar jag vad kroppen går på, känner mig på toppen humör och med fullt på planeringssidan, tror det håller mig uppe iaf har det gjort det hitills. Känns som jag kör på men glömmer människorna som betyder något för jag är så uppe i det jag gör- egoistiskt...måste ringa farmor, hon skickade ett SMS med texten "Saknar dig, Farmor", hon tycker det är svårt att skiva sms.
Jag vill hinna med så mycket ute aktiviteter innan det blir för kallt ute. Egentligen borde jag inte vara så speedad som jag är just nu.

Har så mycket att göra i lägenheten. Kommer hem slänger upp saker, packar i nya och äter innan jag ger mig iväg igen. Jag gillar att ha det så (inte stöket!) men ibland känns det så opepp innan man kommer iväg, stanna kvar i sängen och bli kramad hela dagen.
Får se om jag ger mig iväg och hämtar mina två paket =) Ena från Lensway och andra från Addnature, snart borde den trejde komma från Adlibris.

Så mycket jag vill göra- så mycket jag inte kan... =(

Tisdag till torsdag var vi ute med klassen på canadensarpaddling. Blev förvånad att jag inte släppte paddel mer än 3 gånger för att ta tag i kanterna (canadensare ÄR ostabila...). Det var jätte trevligt och mysigt, speciellt nattpaddlingen med rödmålade lyktor, stilla vatten och fullt med stjärnor! Jag lärde mig också att göra J- tag med paddel för att slippa byta sida bara för att svänga, mycket bättre paddling! Känns bra att komma ut från de 4 väggarna med klassen =)

Paddlingskompisen tog fina bilder med sin nya kamera under färder, får se om jag är så generös och lägger upp några här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0