Blev lite förvånad

över halva dagen som gått att; bilen inte startade, satte foten på sidan av spången (= blöt) och att en främmande människa stog i rummet när jag kom hem...
Min hjärna är inte med mig idag. Packa väskan med slalompjäxorna, mina större stenar, lakan, vatten och viktter på vristerna för att ut med bilen och vandra. Men bil fan gick inte igång hur mycket jag än lekte duktig. Misstänker vad felet kan vara... så, då var det bara att tänka om- kortast väg i stan till någon skog?
Hittade en markerad led att gå på som jag gick på ett tag, tills jag kände igen mig. Då hade jag gått i cirkel åt höger, jag som tyckte att jag gick rakt fram hela tiden. Jaja, turen var kall, tråkig, mätt, blöt och ensam- men mest kall och ensam. Jag hade planerat att vara ute ca 6 timmar, men var hemma efter 3.
Fattar inte hur stigen kan ha kommit ut där, stämmer inte alls i mitt huvud...hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0