Flytta, flytta, flytta

Känner mig liiite stressad över flytten, hur ska jag hinna?!
Paddla har jag inte gjort på ett bra tag, lika så inte varit med vänner, och tror inte jag kommer hinna det innan jag flyttar heller... gaaahhh! :(
Ska ta bort min tillgänglighet för Katrineholms kommun nu, sista gången nu jag jobba var i fredags.
Mitt kaos i huvudet syns i lägenheten och inte blir det bättre av att flytta. Nackdelen med att fly för ett tag är att ingen fixar med det som borde göras.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta för dessa förbannade stenar som finns i varje karton, hylla och vrå. Stenar som jag haft sedan årskurs 5... ska jag behöva flytta runt de till Västerås också, suck, snacka om att skaffa sig mera saker än behövligt och snacka om i- landproblem...
Idag jobbade jag (som vanligt på helgerna) på Björnö, nästa gång till dagen efter jag flyttat in. Imorgon blir det klättring beroende på om det slutar regna eller inte.
Gnälligt inlägg det här blev då. Jaja, äta upp maten sen ut och kvällrulla lite på inlinesen. Sovmorgon till kl 8 imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0