Kloka djur

Vart f*n hittar man motivation?! Försöker behålla mina vanor i livet, men varför går det så trögt...- och så klart finns det tusen andra yttre saker som gör att aktiviteterna inte är samma.

Jaja, idag jobbade jag och åkte inlines (bara för att), bakläxa åt kommunen som inte städat gatorna ordentligt! Gjorde rent pjäxan, hjulen och hjullagret innan jag gav mig ut - men tyckte bara det blev sämre, dåligare rull. Konstigt...
Funderar på att skita i "utmaningen" samt Ålands paddlingen nu innan sommaren.
Annars har jag gått bl.a vandrat på Naturstigen i Katrineholm. Bilder orkar jag inte lägga ut, men det blev en halvdag med stora väskan.

Finns det något mera klokare än djur?
Snygg pålle efter ordentlig omgång med borstarna
Guuud, vad tråkig du är!  blir du aldrig klar någongång...?!
Grötkok i massor till en lek i utbildningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0