Tur att man slipper gå rastlös!

Skola, jobb, social, plugg och ännu mera jobb. Vilket har resulterat i att vissa delar har blivit lidande. Förlåt. Ska till nästa vecka ta till mig det en bekant sa när jag berättade om hur kroppen har beteet sig de senaste dagarna.

Jag tycker att helgen har varit effektiv, men ändå är det mycket smått som inte är fixat, som jag tagit till mig. Men det satsar jag på att lösa under kommande vecka.


Jobbade torsdagkväll med backklättring, fredag på äldreboende och lördag hela dagen ute på Björnö- det var skoj. 3 svensexor var där, bastu och badtunna, grillning, uthyrning av kanoter och  5- kamper. Dagen gick sjukt fort. Och jag har hunnit med att rida på volten och fått tränignsvärk i sätesmusklerna, paddlat och mysigt med djuren.

Ridningen gick riktigt bra, kan jag lätt leva på till nästa gång. Tränade med syfte på kommunikation och tillit- och mitt upplägg av passet gick riktigt bra och slutade med en tur ut i skogen barbacka <3.





Finn logiken!


Paddling, och jag är fortfarande lite kär i den kajaken...




Tror jag slagit personligt rekord i att göra allt annat förutom att vara hemma, och jag lyckades ganska bra (om det nu är bra).




Take me away from time and season
Far far away we'll sing with reason
Prepare a throne of stars above me
As the world once known will leave me

Take me away upon a plateau
Far far away from fears and shadow
Strengthen my heart in times of sorrow
Light the way to bright tomorrows

Answer our call in desperate hours
Shelter our fall from earthly powers
Temper our souls with flame and furnace
Bear us toward a noble purpose

Heaven hides nothing in its measure
Mortal men blinded by false treasure
Formless and vanquished we shall travel
Shield and sword will guide our battle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0