Tid är prioriteringar

Det kommer att lösa sig och det kommer att bli bättre.
Igår var jag ute med nordsvensken på banan. Hon är så rolig att rida, för hon är lätt, trotsig, springig med ändå kort att hämta hem.
Att såna framgångar kan göra en så lycklig. Efteråt jag tränat från ryggen testa jag min rollfrån marken och om hon accepterade den (utan tvång= tyglar), och det gick super! Så efter det trodde jag det skulle gå bra att skritta av i skogen, och det gick också bra även fast förutsättningarna för att åka av var större - så länge hon accepterar min roll kommer hon att lyssna på vad jag vill och tro på det.
Idag ställde vi in uteritten med Simon och Paloma för att det blåser (lika mycket som igår), för att Simon är jobbigt stallmodig för övrigt och det bli bara värre när det blåser ute, samt att hon jag skulle ut med har ont i kroppen. Ridvolten är för tung för Simon också (och nu regnar det), så han kommer inte ut idag alls.
Snart är det dags att anmäla sig till Öppet spår 2011! (borde gjorts för ett tag sedan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0