kajaking= älskas!

Ibland undrar jag vad det är som får en att fortsätta, kickarna kanske? Lyckan? Friheten? Utevcklingen? något sån är det nog. Hård kajak ger blåmärken har jag upptäckt, kanske användandet också^^.
Igår var vi i Julita och paddla, jag lånade en- den var "vaderad" på insidan- gudars vad skönt det va för knäna! Knäskydd kanske skulle vara nått i framtiden. I förgår blev det efter lek att paddla med vattenfylld kajak hem- vilken träningvärk det gav! bra träning där för mage och rygg kan man säga =)

Denna sommar är inte som andra- för jag har aldrig haft så mycket olika blåmärken under en så lång persiod. Blåmärken ger erfarenhet får man väl tänka- och det hoppas jag det gjort!



Om någon känner för att leka med designen på bloggen, så fritt fram! Skulle hellre vilja ha den i grönt... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0