Packa upp, packa ner

Ja, vad ska man skriva...^^

Skön vandring blev det. Ligga framför brasan och bara ha det bra =) Dag två gjorde vi i princip inte alls mycket mera än tog det lugnt och gick tillbaka till den utställda bilen. Tur med vädret hade vi också!

Sov någolunda bra i natt, sov bättre igår i vindskyddet faktiskt =) Idag ska Daniel och jag paddla till Vingåker och kommer åter imorgon. Har tänkt ett tag att göra det "bara för att". Kan vara kul att se hur lång tid det tar. Nu ahr jag ju nån att paddla med så =)

Till maten som jag ska fixa blir det inte lika "ogod" mat som jag pina de med på vandringen, eller iaf vad jag hoppas på- det visar sig ;) Stekpotatis, sås, bacon och korv blir det denna gång =)





En egen tvättmaskin skulle vara nått. Hm, vad ska jag ha för kläder denna gång som inte är skitiga eller luktar.

Efterlyser mina vandringskängor!
sakna de verkligen under vandringen :(





Ne, nu ska jag packa lite och förbereda maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0