Klättring!


Klätteri, klätteri klättring!
I söndags var vi iväg till Norrköpings klätterhall tillsammans med Hanna och Caroline. Riktigt skoj! Hel fokus på uppgiften och som kräver både kropp och huvud, sånt gillar jag!

Mår som jag förtjänar med axeln...men skön klättertränignsvärk i underarmarna =)

Känns skönt att komma igån med träningen "på riktigt" = regelbundet. Speciellt löpningen, somj ag bara kör under tiden jag ska vila axeln. Men jag saknar Friskis, men snart så.


På lördag har jag och Daniel tänkt att ev. ge oss ut och paddla lite, skoj skoj =)






Slänger upp en bild på bus Bobby, som bada i skurhinken igår...tur att jag hade hällt ut vattnet och bara var så han hade mestadels av kroppen vid ytan... han njöt verkligen av att bli torkad. Vad ska han dit och göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0