på för liten plats

Har en oro som ligger i kroppen, en rastlöshet som jag blir tokig på och en saknad som är stor.
Jag kommer inte för mig, bara gnäller och flummar runt i lägenheten på en ytan som är för liten.
Förstår inte hur Andreas kan kolla på TV, själv blir jag rastlös när jag fått slut på saker att göra på Internet.
Kanske ska börja sticka eller nått annat tråkigt?
Dax att vänja sig eller göra en förändring!




Skulle vara kul att veta vilka det är som följer bloggen =) Kommentera gärna!






Kommentarer
Postat av: Jag

Är bilden från kärringsund på Åland? Väldigt likt

2010-10-26 @ 11:22:56
Postat av: Nathalie

Det är den säkert, minns inte vad stället hette, men det är från Åland. Väldig fint!

2010-10-26 @ 11:56:51
Postat av: Anette Löfstedt

Hej. Hittade din blogg på www.utsidan.se och fastnade för just din friluftsprofil. Vi har själva ett gårdshotell nere på Österlen som heter Kuskahusen ( se www.kuskahusen.se) och vår profil är just friluftsliv. Vi finns även på fb och www.kuskahusengardshotell.blogg.se. Jag gillade din sida så jag kommer nog att tassa in här igen. Lycka till med nya fina äventyr. Ps. vi har dem i Skåne också :-) Hjärtligt välkommen. / Anette Löfstedt

2010-10-30 @ 11:55:39
URL: http://kuskahusengardshotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0