Dagstur med mig och mig själv!

En tur med mig själv, utan musik(!) med uppdragna byxor och T- shirt. Avkoppling och återhämtning, riktigt skönt var det! Behövdes. En liten test för min "utmaning" senare i vår/tidig sommar.

Packade 60 litersväskan och hade med mig mkt mera vatten än vad jag
visste skulle gå åt - måste få ordning på midjestödet...trycker knas.

Vart jag gick visste jag knappt själv, några namn la jag på minnet innan jag gick ut. Förvånad att turen blev så
pass lagom ändå... från kl 11 och var hemma 19.
Etapp 25 och 26 gick jag iaf på, sedan följde jag Ramsjöhultslingan på 8 km och sen tillbaka igen förbi Varggoparna.

Tappade min käraste fleece tröja :( Fick springa tillbaka och leta, men icke. Tog bilen och letade längre ut på leden, men icke. Den kanske hade gjort sitt ändå...eller inte...

Sörmlandsleden






undrar vart den leder?



Dags för krubb!

Sen vila på maten i solen, och råkade somna ett tag på stenen.


Vila på en spång



Hm....vad har man mossan till...?


Aha!

Skönt att man kan vara ute ordenligt nu, paddlingen är också igång! Wiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0