snart är det minus grader...

Dåligt bloggat här ser jag!
Haft mycket annat att göra den senaste veckan. Att komma in i nya jobbet och få till det så att båda jobben passar varandra. Igår jobbade jag all tid! Från 7.30 till 22 med 2st 5-kamper, 2 middagar och 3 bastu och badtunne gäng. Idag börjar jag inte förän på eftermiddagen med kajaktur! Åt en brakfrukost med fil, smörgås och stekta ägg med skinka, tomat och salamimjukost - gott!
saknar bästa hunden som på bilden är upptagen med att leta fisk.

Förra turen jag gjorde på inlines blev 13,6 km på 50 min, tänkte jag skulle ut idag också, men orkar inte det. Funderar på att ta på mig löparskorna och ut och gå, kommer väl aldrig bli av med snoret när man fryser hela tiden i lägenheten. Men först måste. göra. nått. åt. disken.
Slänger upp några bilder från rollträning med Johan, var för någon vecka sedan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0