Geoäventyr

stod på schemat i söndags. Vi började i stan med att krypa ner i en murad (?) kryp in som var "en liten bit ner, liten sväng, ner och sväng". Kände mig dock lite för lång för att krypa/åla ner mig där, lite för mycket delar att få med!
Men det var tydligen helt fel ställe! så vi blev leriga i onödan och blåslagna!

Efter det begav vi oss till en övergiven fabrik i Vrena som vi genomsökte- När vi skulle ta sista bruken blev vi påkomna. Han kollade lite konstigt på oss (desutom fick man inte vara där) för att sedan förklara vad vi höll på med egentligen. Kände mig lite dum!

Vi tog några påvägen för att sedan avsluta med en i ett träd. Vi åkerkommer till den som vi var nere i fel hål på. :) Fast jag måste nog säga att det misslyckadet var faktiskt det roligaste under dagen...




Inte många som undersökt detta ställe tror jag...










Jag har en massa, massa friluftsplaner i vår/sommar att jag inte vet om jag kommer kunna ha råd eller tid till alla. Men kanske kommer en sommar till? Nu sparar jag, i sommar vill jag till fjällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0