rastlös- utan rast.

Nu börjar det bli dax att göra någon utflykt eller liknande innan jag håller på att bli tokig här i stan. Och lägenheten har jag försökt att möblera om- det blev två varv runt på soffan (den är tung!) och ingen större förändring. Jag vill paddla, vandra, klättra , skridskor, skidor mm! Men hur svårt kan det vara? - jaja, ska väl hitta på något snart, hoppas jag.

Nästa vecka kommer jag att ha praktik fem veckor i Västerås. Dels på Björnö stug- och aktivitetscenter (där jag ska bo) och en grundskola som heter Äventyret (friluftsliv)- fem veckor! Nu när det börjar att närma sig börjar jag fundera på riktigt vad jag tänkte på när jag tacka ja...tänkt om jag får tråkigt, tänk om..., tänk om... "Det blir vad man gör det till"- men jag kan få tråkigt ändå...vad ska jag göra på fritiden i en främande stad där jag inte känner någon... Jaja, men det blir en utmaning - kan inte bli värre än fel. De sysslar med aktiviteter som jag tycker är vettiga iaf :)


Laddar upp lite bilder från när jag låtsades utöva park a tour (fast ändå inte):






en annan bild från en annan dag, tror det är från fina Sörsjön området

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0