Underbara praktik!

JAG ÄLSKAR'T!
Tänk om jag skulle jobba på mina praktikplatser, vilken dröm!
Skulle kunna skirva hur mycket som helst om dem, hur bra allt är och allt förtroende jag får! Men det tar vi inte upp här :).

Idag har vi haft en grupp på isen med toppen väder! De fick isvett, skridskotur och avslutningsvis i isvaken. Efter att ha sett grupp efter grupp hoppat i kände jag att det va dags för mig också.

Har inte varit på Äventyret idag, men fixat färdigt min "uppgift"- att planera inför nästa veckas friluftsdag för skolan. Inte lätt, men får se om de har några kommentarer på det. Härligt att få fria händer! Ska kolla upp några nya lekar att testa från mina nya bok. Har blivit någon slags lekledare på skolan :P och idrotten som jag är på. Varför fick inte jag gå på en sån skola när jag var yngre? deras profil är väääldigt udda och underbar!


Jag har också blivit knasigt social mot allt och alla. Spenderar ju några timmar själv på kvällen (om vi inte har bastugrupp då) och nu börjar det bli lite tomt...

Området skulle jag lätt kunda tänka att flytta till <3 usch, vad jag kommer sakna allt när veckorna är över...



För att jag glömde mitt minneskort till kameran hemma så har jag bara tagit bilder från när vi kom tillbaka efter skidskoturen.






Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter jättehärligt :) förhoppningsvis får du anställning där!! =)

2011-01-28 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0