En dag med ...

... jobb, träna roll, inlinestur och kvällsfotografering.

Testade Trapper Albacore den här gången med att rolla. Kom runt ett antal gånger och två misslyckanden, inte nöjd. Föreställningen bjöd jag på för dem som stod på bryggan..!
Ofokuserad och för snabb upp. Hade den uppblåstbara flottören, och allt efter som tömde jag den på mera och mera luft, men vågade inte tömma för mycket för att jag ville sätta den och började på att bli trött (alltid avsluta bra). Blir att träna mera i veckan som kommer!
Har äntligen hämtat mina inlines och gav mig ut i värmen för att känna lite på asfalten ;) och för att få tillfälle att få färg på magen.
Helt ok väg och lagom utmanande. Har påbörjat arbetet med att hitta bra argument för att jag ska få köpa nya inlines, med 8,4 mm hjul. Men den här säsongen ska jag köra på de jag har.
Gillar friheten och valmöjligheten här. Så som jag bor så behöver jag inget Friskiskort, stimulerande träning ger området mig ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0