Äventyrshajk och fri tid.

Lite seg på uppdateringar här märker jag!

Måndag till onsdag hade vi äventyrshajk i utbildningen, den sista hajken tillsammans...Mysig, lugn och kul tre dagar. Bilder kommer när det mobila inte bråkar lika mycket.


Evelina och jag i karusell på Kolmården

Den här långhelgen har jag tagit ledigt, alla dagar! Ibland skönt att vakna med sovmorgon och tänka "vad ska jag göra idag tro?". Senare under dagen känner jag mig oeffektiv och begränsad, dels för att jag måste plugga och därmed vara inne när det är skita varmt ute och sen att jag vill göra något annat, ute. Men idag har jag jobbat på bra så imorgon jobbar jag fysiskt ute på landet istället.

Igår var jag ute och rulla med inlinesen och på kvällen kom Linn förbi och vi snacka och gick en promenad, tiden går fort när man har roligt :)
Idag var jag ute och rulla runt lunch och höll på att svettas ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0