Första smultronet ätit!

Har varit dålig på att uppdatera här ser jag! Men det har inte hänt så mycket på friluftslivsfronten. Ingen träning helelr då jag haft hosta och halsont.
Det börjar närma sig för Kebenekaise (!!). Tänkte på det idag när jag tog en lång promis, samma lätt nervösa pirr i magen när jag tänker på när jag atår på perrongen till tåget...Wiiee :). Kan snart, snart kryssa av det från min mål lista!

Bor numera i Västerås och är med i Friluftsfrämjandet där. Imorgon är det planeringsmöte inför hösten, kommer att bli sen för ska på skolavslutning på Äventyret innan.

Ja, just det! Fritidsledare är jag också, tog examen i fredags! Nu har allvaret tagit fart! Det som saknas är eget boende, helst på landet och en hund.
Fritidsledare med handdukar på huvudet...


Tills vi hörde trumvirvlar och fick blommor!

Tack klassen för alla minnen och erfarenheter, kommer att sakna!

Imorgon kommer min bror hit, det ska bli kul :) Han ska vara med på jobbet, sen på fredag åker vi mot förbundsstämma i Järna för förbundet Skog och ungdom.
Bobby som inte längre får springa lös i hela lägenheten, utan sitter i en bur eller i en boll...
För att vinna måste man våga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0