Lär sig genom blåmärkerna...eller?




I torsdags sov jag och några klasskompisar ute i vindskydd, och det går faktiskt! Med rätt antal lager.
Kallt men vi överlevde natten så.. =)


Johanna, Evelina och min teckning^^


Lördag och söndag var jag i V-ås, planering  och planering. Var och kollade på några rum som var till uthyrning.
Kvällen var jag med Friluftsfrämjandet och träna inne i badhuset med kajakerna. Gick ihop två och två och tränade.  Blev lite smått förtjust i den kajaken jag hade... :)
Fick till flera icke halveskimåsvängar, utan hela runt :) dock med flottör. Men jag är nöjd ändå!
Skönt att komma över rädslan att det ska göra riktigt ont i axeln. Men nej då, känns gör det men inte ont.

Bra början på säsongen som snart är här!
Invigde min kamera i vatten också, riktigt svårt att få till bra bilder...hm. 







Känner mig otroligt peppad inför fjällturen i sommar! Ständigt frukt på torkning :) Kosten ska jag också sköta fram till sommaren, så att HB inte blir sämre än vad det är nu. Järntabletter ska köpas in! Kanske kan äntligen sluta frysa och vara så trött...dagarna går så segt då^^ Heja, heja!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0