Kompetensutvekling med Lars Rokkjaer

Andra tillfället med Lars Rokkjaer om den lyssnade och kommunaktiva pedagogiken som vi ska tillsammans på skolan Äventyret jobba fram.
Den här gången pratade vi mycket om våra "mina" arbetsprinciper, tillit och det aktiva samtalet. Även fast det är svårt att alltid förstå vad han säger (bryter på danska och engelska) så var det väldigt givande och vi fick utmana oss själva i våra tankar och funderingar.

Jag tycker att pedagogik är riktigt intressant och funderar på att komma igång med att börja någon sådan distanskurs snart...


Morgan tycker att det är bättre vatten i toan än i skålen + att det är lite mera spännande...

Simon och jag för några veckor sedan.
Som det är nu verkar jag ha bestämt mig för hur jag gör med jobb efter jul, och då ska jag börja med hästar igen!! Saknar det. Hitta ett stall och jobba kontinueligt med några få hästar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0