Fyndat!

I arbetspasset ute på Björnön i lördags passade jag på att åka in till Friluftsfrämjandets bytesmarknad och fynda! Ju med att var där och hjälpte till på fredagen så var vi funktionärer först på plats!
Längdskidor, oanvända pjäxor, alpinskidor, oanvända stavar och en HellyHansen dunjacka- allt för 1100 kr!
Sitter med en nöjd kisse halvt i knät och spinner. Dukade upp med blötfoder, torrfoder, lax och grädde när jag kom hem åt honom- stackarn har fått vara ute länge när jag är iväg och far!
Mattes armstöd :)

Har börjat på att spåna lite julklappar, det är ju snart december!! Vart har tiden tagit vägen, och vad har jag gjort?!
Dubbdäcken är på sedan förra helgen och bilen låter som ett flygplan på startbanan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0