Ibland är det gött!

Sitter hemma hos Johan och känner hur det stramar och känns att man varit ute i ansiktet. härligt!

I torsdags hade vi fått en bokning på att göra en kajaktur torsdag morgon till fredag med en grupp ungdomar från REAL gymnasiet. Det blåste ordentligt den dagen, det gick lungt när vi började i Hässlösundet men när det blev öppet mot Nordskär som vi skulle slå läger tog vågorna fart ordentligt! Mot mina förväntningar fixade gruppen det galant, och de tyckte det var skoj! Syntes att de paddlat tidigare, som tur va...

Efter vi slagit upp läger begav jag och André och de som ville ut för att paddla mot Ridön och leka i vågorna tillbaka. Blöt och glad, några riktigt häftiga surfar blev det också!

En riktig härlig tur med skinande sol och glatt gäng! Såna jobbturer är inte allt för jobbiga ;)


Idag har jag följt med Johan och hans MTB kompisar till Norberg. Medans de åkte runt i skogarna sysselsatte jag mig med att ta hunden och hans bil runt i området för att utforska dessa häftiga leder runt, över och i grottor. vattenhål. Gjorde också några loggar på geocaching.


Imorgon blir det bergsklättring! Och sol ska det fortsätta att vara helgen ut! Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0