Ingenting gjort!

Oeffektiv, oeffektvi, oeffektiv, oeffektiv. Varför är det så lätt att skjuta på saker?! Arg och irriterad!
Det blir bättre, det blir det alltid.
Imorgon har redan passerat.
Idag har jag varit med skolan Äventyret på kompetensutvecklingsdag och paddlat canadensare i Nyfors- lite mulet men annars bra väder. Läste i tidningen att höst är det inte förrän temperaturen snittar mellan 0-10 grader, men idag var det 10 grader, fast igår var det hela 14!
De timmarna var riktigt roliga, många skratt blev det!

Har varit ute och sprungit idag, inte som jag hade planerat dock, men kände att det verkligen behövdes. Förvånadsvärd bra gick det, mot mina tankar om träningen då jag inte haft planerad träning på ett tag. Sprang en runda i skogen, lekte på den belysta arbetsplatsen med betongbalkar att göra hinderbana av och sen runt kvarteren här, "ett kvarter till, ett till"- bra musik löser det mesta. Med tankarna kom jag inge vidare, inte blir jag klokare av att fundera, samtidigt som det måste.

Ikväll testade jag ersättningspulvret som jag tänkt att bli min lunch, för att jag byter arbetsplats mitt i lunchen och brukar då missa maten och vara jätte hungrig tills jag kommit hem. Något smidigt att dricka i bilen. Köpte jordgrubbssmak, och det smakade inte alls bra, blä. Tog minst 30 min innan jag fick i mig allt, kändes som det aldrig tog slut.
Luncha ute idag
Saknar min Bellis sjukt mycket :(
Daniel också, våra filosofitankar som spårade ut (eller hur var det nu igen?!).
Är väl inne i en ny period av att sakna folk från Katrineholm/Vingåker igen, bajs igen.
Nä, nu ska jag bädda ner mig och tycka synd om mig själv! SÅ.DET.SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0