Fjällen påsken

Så, hemma igen från semestern i varierande väder! Nöjd med mina nya turpjäxor som blev inköpta nån dag innan. Inge skoskav alls (för tejpade dock fötterna) däremot ont i ena hälsenan, sitter fortfarande i så har dissat mina skor och springer runt i floppa toffler^^
Påskafton firade vi med att köpa påskbuffé på Sylarnas fjällstation. Blev nu en väldigt sen uppdatering från turen, och kort.... Här kommer några bilder i alla fall!

Pannkakor och grönsakssoppa
Framme i Storulvån och fikar
Mot Helags
Isen var coolt blå i verkligheten
Från vindsäck
Lunch i rastskydd
Efter turen blev var jag väääldigt snyggt röd i ansiktet med vita drag ^^
Som vanligt så ger alla turer lärdomar, så till nästa gång:
  • Träna så gott som det går rörelserna hemma så det inte blir överbelastning.
  • Orthoplast (?) är riktigt bra att tejpa med, däremot svårt att få tag på...
  • Ta med mindre mat (inte komma hem med för mycket), där vi bodde hade de kiosk.
  • Regnskydd till ryggsäck som går att fästa i nederkant.
Och mera ju med att det var min första fjälltur på vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0