Äntligen!

Efter några dagars strul med att logga in, tack kundtjänst!
 
Ju med att jag har SLARVAT bort mitt mobila internet sedan förra veckan så lyckades jag koppla upp mig från mobilen, grattis till mig. 
 
Gick ut för att springa (5 km blev det) så släppte jag in katten då han ville det. När jag kommer hem är han utanför?! Första tanken var att någon gjort inbrott. Kom på han nyss när jag åt, att det rassla till vid fönstret som stod lite öppet... Nu kan han öppna stängda dörrar och pressa ut sig genom fönstret! Herrn går som han vill tydligen...
 
Paddling vid Hjälmaresund igår, heldag typ. Lägger upp info och bilder imorgon kanske. Måste läsa innan jag deckar i sängs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0