Björnö

Idag på jobbet hade vi Äventyret på deras årliga friluftsdag. Jag stod och säkra backarna, eller mest ungarna ;-)
Riktigt kul att träffa både gamla kollegor och barnen, har saknat dem! De skulle höra av sig om extra vik, kul!
 
Igår hade vi ett företagsevent på Björnö med tipsorientering med canandensare och grillbuffé i tältkåtan.
Imorgon drar chefen för en helhel uppe i Skinnskattebergsskogarna för äventyr med holländare. Jag ska tillsammans med 4 vikarier ha en 4-kamp med 60 pers.
 
 
Känner mig gammal...Ont gör det också, borde inte göra det ju med att det gått veckor sedan jag träna sist...ont även när jag kör bil och går sakta, så jä*la surt! Knapprar piller som hjälper lite. Hoppas sova bättre den här natten, om inte gör jag det för jag är tröttare idag! 
På onsdag ska jag springa Blodomloppet på 5 km, hur ska det gå?! Tänkte när jag boka förut att 5 km kan jag springa på onda höfter, men vete fan längre. 
 
Ska i fortsättningen bara löpträna sällan, i grupp eller på motionstävlingar. Annars inlines och tråka med simträning...
 
 
Snart, snart får jag mitt normala internetuppkoppling, snart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0