Blandat

Dryckit afrikanstkaffe på segelbåt i hamnen
Repklättring i Flen
Paddla K2 med 40 kg klump
 
 
 
Jobbade 12 timmarspass igår och sen gav jag mig ut för att springa, blev 7 km och kändes bra och motiverad i kroppen, bra tempo också. Kunde inte hålla mig, löpningen bli ändå som något slags avkoppling. Sval kväll och sen mina kära lugna låtar i öronen. Nästa gång blir det inte moffa mat innan :/
 
 
 
På onsdag 8/8 ska jag och Johalägga i kajakerna i Hjälmaresund för att reka en tur vi ska ha åt Friluftsfrämjandet. Skulle vara kul om flera vill följa med och paddla, bara att höra av sig!  
 
En vecka, och jag har ätit godis, chips, popcorn eller ostbågar varje dag...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0