Eskimåroll

Älskar ost i alla dessa former! Ikväll blev det blå-vit mögelost, kan inte äta för mycket av det! 
 
Får väl säga grattis till mig själv idag då jag klarade att sätta flera eskimårollar! Dags att lämna flottören hemma i fortsättningen vid såna träningar! 
Tog till linser imorse och måste köpa nya glas till glasögonen som jag annars har. Med glasen nu ser jag -1. Nästa besök hos optikern måste jag fixa det (som optikern sagt några gånger). 
 
Gick efter avklarad möhippa på Björnö ner till Friluftsfrämjandets kajakhus för att träna rolla med Trapper Bonita. Värmde upp med flottör på båda sidor. Hade inte åkt i och tänkte att det gör inget om jag chansar utan flottör och åker i. Men det gjorde jag inte!
Testa tre gånger till på samma sidan, sedan testa jag högra och åkte i, testa vänstra igen två gånger och sedan högra och åkte i igen... Tror inte jag kommit på vad det är för skillnad på försöken, gissar på att bladet kom fel. 
Känslan av att chansa utan flottör och komma upp var fantastisk! Försökte ta det lungt, känna vart jag har bladet på vattenytan och sedan lyfta höften och dra- som med flottören fast inte! 
 
Nu gäller det att fortsätta träna på den svåra sidan så den också går. 
 
 
N.Ö.J.D
 
Loui och Buster har tokrus
Coin och Zorro tuggar ben
 
 
Denna blick mötes jag av när jag vakna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0