Full fart

Lämnat ut badtunna på vagn, elda bastu och tunna, hämta ved*2, visat och pratat gott om stugor och aktiviteter, tagit bokningar, sett hur man betalar från utland till sverige, svara telefon, gett kajakintruktioner för ett gäng holländare, haft uthyrt alla kanoter och checkat in gäster i stugor. Nu började det regna så då blir det ett nytt försök med lunchen och kaffet! Tur ändå att den här lördagen är den första under högsäsongen utan inbokade aktiviteter...
 
Efter jag slutat åker jag och hunden till Katrineholm, Krämbol. Sover över det och åker hem imorgon bitti. Ska bli så kul att träffa alla- känt mig glad hela veckan för det! 
 
 
Har även ringt lite på hundar. Den typ jag letar efter verkar gå åt snabbt....Jag som vill gärna kolla flera gånger innan jag bestämmer mig för den hunden, ska ju ändå passa ihop i många år. 
 
 
En kommande rutt på Bäsingen och Dalälven den 8/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0