På Mälaren

Igår följde jag med Friluftsfrömjandet Västerås på deras kvällspaddling. Vi paddlade längs Hästholmarna till Lövudden för fika och sedan längs citykanten och hem igen. 6 deltagare och sträckan blev 13.4 km. 
Kändes trött och skulle nog varit hemma istället. Kvällen blev fin med solnedgången, synd att min mobil är sämst bara.
 
 
 
Triss är längst fram och håller span
 
 
Ska få MapSource installerat på datorn, kan då föra över rutter och förhoppningsvis spara de som bilder och komplettera bloggen med.
 
Riktigt glad att jag kan vara med på KÄK- träffen på lördagkvällen den 1 sep (förbundsmötet på dagen missas) och sedan avdelningsmöte på söndagen. Betyder otroligt mycket att få träffa de människor jag har saknat. Känns kul att se fram emot den helgen =)
 
Sen är jag ledig en vecka, ska se hur jag kan planera effektivast. Imorgon ledig och inget speciellt planerat (kanske segling och MTB), och hindrar mig själv från att stressa ihop något bara för att!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0