Inköp, inköp, inköp

Friluftsliv är dyrt, och verkar vara lite av en multiprylsport!
Idag efter jobbet svänge jag förbi Hälla och gick igenom deras sportaffärer.
Köpte:
  • Swix längdskidbyxor för 50 kronor (600kr)- invigde de ikväll på fältet. Jätte sköna med underställ under!
  • Haglöfs fleece för 349 kronor (699kr)
  • Och sen eluppvärmda sulor! 1200kronor
De eluppvärmda sulorna har jag kollat på länge och funderat om jag verkligen behöver dem och om det kan bli någon större skillnad. Men efter den här veckan, då jag ställt in flera aktiviteter bara för att fötterna är kalla, så jag  bestämde jag mig att den summan får jag ta om jag ska ha det här intresserna... ska testa dem nästa vecka!
Imorgon åker jag och André på kurs i Nyköping tills på söndag i syfte till att bli examinerade i paddelpasset. Ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0