Klättring vid Wenströmska skolan

Sen Niclas och jag bestämde oss för vad vi skulle göra denna fredagskväll så följde tanken med mig hela arbetsdagen, en spänning och förväntan.
Så efter jobbet åkte jag ut till Erikslund för att göra en ögonundersökning (då mina ögon bråkar) och att fördriva tiden lite så att eleverna på skolan där vi skulle klättra kunde sluta och åka hem.
Visade sig att ögona var väldig irriterade och har nu linsförbud till nästa kontroll, om en vecka. Sen har mina styrkor blivit sämre = nya linser, nya glasögon + dessa undersökningar = DYRT!  Mummlar om att det blir bara en liten investering i det långa livet...

Gissa vart burken sitter..?

25 meter upp slutade jag att frysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0