Skridskor runt Östra holmen

Jobbade i helgen, och gjorde några åk runt Östra med skridskorna och hunden Coin, som jag hade i helgen. Har varit riktigt mysigt med både hunden och katten, speciellt när båda ska vara runt och omkring en =)
I förgår var jag på Intersport Lagershop ute på Erikslund och fyndade ett par Haglöfs regnbyxor för 199 kronor! Sen köpte jag en Houdini myströja med låånga ärmar <3
Känns skönt att min semesterplanering är klar! Och jag har bestämt mig för att åka med Camilla till Sylarna i påsk! :) Ska bli kul det där!
Idag tog jag också en tur kring Östra med skridskorna. Det kom mycket snö igår kväll/natt, men plogarna har varit fantastiska med att plogat hela dagen, så sträckan är återställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0