Tidig kväll

Tänk vad fort det går! Förstat gången jag kom till Västerås har redan passerat, vad fort det har gått!

Med arbetet så märks det på kroppen hur hårt man jobbat. En lugn dag framför datorn brukar bli senare lunch och pigg på kvällen, men idag då jag jobbat fysiskt ute hela dagen så blir det tidig lunch, mat när jag kommer hem (helst innan jag kommer fram till dörren), powernap på en timme och sedan lunch och lägga sig tidigt...

Hunden Coin har jag hela den här weekenden, blir mysigt med alla djuren. Efter jobbet åkte hunden och jag skridskor runt Östra så blev han ltie trött :)



I helgen är det jag som jobbar, ska servera fika på isen och då åker elvärmarna in i skorna!

OCH jag saknar värmen...:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0