Förra v e c k a n

Har varit lite dålig på att uppdatera det senaste, men det då skulle det bli flera inlägg om samma aktivitet^^
Onsdag:
Förra veckan var jag ledig en dag under vardagen, så Johan, Coin och jag passade på att åka till Sala för att åka långfärdsskridskor på Stensjön. Det är en mysig liten sjö med myr mark omkring sig, och små öar och åka runt.
Ett obetydligt lager skare låg ovanpå. Här är några bilder;
Johan och Coin
Springer med en jäkla fart, tills han stannar

Obligatorisk fikapaus!


Efter turen åkte vi in till Sala för att gå på café.
Centralt i Sala!


Fredag:
Johan, André och jag (+4 hundar) var ute och reka inför lördagens tur. Ute på Västeråsfjädern var det öppet under veckan, men i fredags hade det frysigt på. Snön som kom hade snält bort, så det var fin is- bara den la sig lite mera. Soligt väder!
Lördag:
Turen blev av på Mälaren! Nio personer dök upp och jag tyckte att det blev en väldigt lyckad och rolig tur. Dock ingen sol, men is som frysigt på utan skare!
Fika på Östra holmen och en loggning av cachen där
Blank is



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0