Husryggen på södra Gotland

Någon utav dagarna här hade jag som mål att gå nått på södra Gotland, absolute lääängst ut. 
Niklas och Daniel släppte av mig och skulle hämta mig tillsammans med övriga familjen två timmar senare och äta picknick på ett annat ställe. 
 
Gick förbi Majstregårde och sedan upp på Husryggen till sten muset och sen tillbaka en liten bit där jag blev hämtad :) Två cacher blev loggade också.
 
 
 
 
12 km lång distans blev det på 2,25 timmar. Stannade och fota och fika nötter och vatten. Mysigt var turen! De sista 20 minuterna kom det lovade regnet
 
Naturligt lagt stengolv
 

Imorgon åker vi färjan tillbaka på kvällen, skulle lätt kunna vara ledig ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0