Paddel pass Nivå Gul

Duschad och klar för sängen. Har varit ute och sprungit 4,3 km idag och 5,3 igår. Blev två dagar i rad för imorgon kväll och fredagkväll är jag borta, lördag med bror och söndag packa och förbereda. Panik med katten, då båda som har varit kattvakt är borta den veckan! Gah! Behöver hjälp antingen måndag-fredag eller komma ge mat på torsdag...
 
Idag på jobbet hade André och jag vår första kajakkurs för Paddel Passet med 9 deltagare. Kul dag med duktiga deltagare. 
 
Nu ska jag lägga mig och läsa, måste sova annars ringer chefen och påminner mig att gå upp som han gjorde imorse...kul. 
Louie och Gucci, två underbara hundar som jag tänker mycket på
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0