LCHF kvällsmat

Har nyss varit ute på en inlines runda. Kändes skönt men vill fortfarande ha nya inlines, men inte denna sommar heller...Kändes på ett bra sätt i höfterna, tror att anledningen till att jag fått tillbaka problemet kan vara för att jag har haft ett uppehåll med inlines. 
 
Igår var det en grupp på teambuildning på jobbet och imorgon ett annat, sen är jag ledig midsommar och på midsommardagen blir det en tur till Hedemora för att cacha :)
 
Har precis lagat till mig mat efter träningen. Blev stekta ägg och korv (högre kötthalt), tomater fetaoast och gräddfil- LCHF mat är gott! Utan att tänka på det så äter jag mycket fett (om vi bortser från att bli bjuden på glass två dagar i rad:))
 
Blogg.se har uppdaterat sidan. Det är mycket lättöverskådligt med statistik och att föra över bilder- bra!
 
Välkommen till min hall bestående av skor av alla dess former....
 
Två skohyllor i lägenheten som är fulla med skor, ska det vara så eller?! Kan säga att de skor som tillhör vintern inte är i lägenheten, stökigt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0