Löpning igång



Önskar jag hade den konsten att slappna av och njuta. Kissen tar dagen som den kommer och gör det bästa utav den.


Mitt Haglöfs tält med mögligt ytterskick som inte gick bort i tvätten...

En katt som skulle även fast han fick skäll vara inne i tältet och leka (få för sig) att något rör sig under duken så att den måste fångas genom hans klor...Fick skäll, sprang ut och sen kom in och så fortsatte det


Vila från löpningen frra veckan, men denna kör jag igång igen med nya löpar skor. Blev inte rosa som jag ville ha. De rosa var 200 kr billigare och sämre dämpning, så mina vita (igen) duger bra, jag ska ju itne se snygg ut i dem utan springa skönt!

Vet fortfarande inte vad jag ska göra på midsommar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0