Paddling med Friluftsfrämjandet Västerås

I måndags var vi ute tre timmar och paddlade med friluftsfrämjandet i Västerås. Jag tog en Barracuda som jag inte paddlat längre med tidigare, dels för att jag tycker den är för hög och för lång. Inte blåste det mycket på Mälaren. Himlen var fantastisk, verkligen, med olika molnformer och kontraster.

Tur att vi klarade oss från regnet, det kom när jag kom hem och tog en kvällsmacka. Vi paddlade till Östra Holmen och förbi Elba och till Västra Holmen där vi tog fina på klipphällarna.


Katt djuret har lärt sig att ytterdörren går att öppna om man hoppar på den. Varför stå utanför och skrika efter frukost när jag kan komma in och stå och trampa på kudden och berätta det...odjur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0