Addnatures rea

Känner mig lite oförbered inför fjällen, kanske beror på att skidorna och lite andra grejer ska lånas och att de finns inte hemma hos mig^^. Borde ta hem den så jag kan kolla mera på vad ska samarbeta med ;-)
Sen att det strular med Swebank och att jag inte fick godkänt på gårdagens ögonundersökning, fortfarande glasögon. Men jag har en bra optikter och jag skulle få bra hjälp för att kunna ha linser då, eller hinna beställa nya glas.

Satt idag och funderade på om jag behövde göra några inköp till fjällen. Kom inte på något men kikade in på Addnatures rea...Houdinis prylar är sköna!
Snabbtorkande shorts

För att jag älskar buffar och har tappat bort två denna vinter.



Snart ska jag planera vad jag ska bjuda på för fika/mellis i fjällen. Ska försöka att hitta/göra något roligare än att vara som vanligt lite för bekväm och köpa färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0