Besök på Hildersberg!

Tog ledigt två dagar och sen var jag ledig helgen, så det var bara att fylla den på ett bra sätt- vilket det blev! =)

Onsdagskväll var jag och Camilla på Scottårsevent och fick några loggar.
Hela torsdagen var jag ute på landet....utan bil, så det bara att ta det lungt och njuta av djuren, skogen, sällskapet och vädret.
En grabb som sov uppe hos mig istället

Kisse som försöker göra sig förstod genom fösntret, vill in- glöm det!


Loui och jag gick till brottet och fotade, alltid lika spännande- speciellt när vi inte fick vara där som barn... :)





Avslutar bildbomem med denna snygga bild...

Helgen spenderades med mycket släkt, helt ny och den "vanliga" =)
Riktigt nöjd med alla besök jag hann med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0