Västerås klätterklubb

Var jag hos igår kväll, för första gången där. Där jag var igår var det bouldringdväggar, repklättringen är vid Bombardier Arena. Kändes lite nervöst att gå dit, vet inte hur saker och ting funkar... När jag kom dit gick en grabb igenom hur man skriver in sig och betalar. Sen fick jag instruktioner av en  förälder jag känt sedan tidigare då han hade sina barn på fritidset jag jobbade på.

Klättrade i en timme, sen orkade inte mina fingrar mera. Konstigt nog hade jag inte någon träningsvärk alls.
Slänger upp en bild från förra året när vi cachade, var för övrigt och cachade med skridskor på Lisjön, Surahammar i måndags.
Efter jobbet idag tog jag en tur på skridskorna. Typ 5 min åkning in till stan, och 40 min tillbaka....tjoho! Blåste en hel del och kändes som att jag aldrig kom fram! Svettig, röd i ansiktet och trött i bena åkte jag hem för att ta det lugnt med att städa och röja. Gjorde även en plåt kiwi som är i ugnen nu för torkning.

Längtar verkligen till fjällen i påsk!

Var på återbesök hos optikern igår, glasögon 14 dagar TILL!!! Kunde ta mellan 3 veckor till 3 månader innan ögona blir bra igen...suck. Vi kom överens över att skynda långsamt för att få friska ögon till påsken...hoppas, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0