Workshop och möte med Skog och Ungdom

Skrivet som sagt. Helgen var jag på ett väldigt givande workshop samt förbundsmöte i Katrineholm. Nya ideér kom upp och nu börjar det kännas att det händer grejer, kul!

Glöm inte att gå in och gilla Förbundet Skog och Ungdoms Facebook sida!
;) http://www.facebook.com/pages/F%C3%B6rbundet-Skog-och-Ungdom/394982533845722
Igår tog jag fram mina inlines och körde en runda på ca en timme. Härligt var det och lite tränignsvärk i bena. Imorse såg jag att kommunen har börjat att borsta bort gruset från gångbanorna- gillas!
Herr Morgans sysselsättning när jag är "iväg" och jobbar...Påkommen. Latare och goare katt får man faktiskt leta efter! <3


Dragit ner allt från vinden...tjoho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0