Abisko- Nikkaloukta

Jag vill åka skidor! Gå på tur och åka snabbt ner i backen! Verkar som att det blir Abisko- Nikkaluokta runt påsk :-)

Får se till att planera in någon skidresa på de alpina prylarna också får rastas!

 
Idag skulle jag ut och träna, men ösregna när jag klev ut...Istället körde jag med vikter och hopprepet! Blir ju en sån process med kläder och prylar som ska kopplas på :P
 
Haft besök flera dagar i rad nu, känns kul och imorgon ska jag, Jacky och Zanna med Freja till Hundex öppet hus. Har skickat förfrågan om att börja deras valpkurs, men inte fått svar- hoppas det finns platser kvar. Måste se att min hund ligger bra till i utvecklingen ;-) Men tror det, han börjar lugna sig och likna en hund...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0